PERSONAL: My travels in 2015..

Vorig jaar postte ik ook een artikel over de reisjes die ik heb gemaakt en omdat het jaar alweer bijna voorbij is, is het weer tijd voor een overzicht! Dit jaar ben ik een stuk minder weggeweest dan in 2014 maar daarom is het niet minder leuk om even terug te kijken!

Avoriaz
Schermafbeelding 2015-12-27 om 12.43.00
Vorig jaar na kerst stapten wij met z’n vieren in de auto richtig de Franse Alpen voor een week wintersport! Helaas was de heenreis een serieuze hel omdat we er 2 keer zo lang over deden dan gepland. Eenmaal aangekomen in Avoriaz waren we die malaise van de reis allang vergeten! De sneeuw was perfect, het dorp gezellig en het weer was geweldig. Een week vol zon en sneeuw, beter kon het niet. Met oudejaarsavond hebben we een mooi feestje gevierd in het dorp en op 1 januari stonden we weer op de piste. Een heerlijke vakantie en een top begin van het nieuwe jaar!

Colera
Schermafbeelding 2015-12-27 om 12.48.49
Colera is een onderwerp wat elk jaar zal terug komen op mijn blog. Dit dorp is een tweede huis voor mij en nu mijn ouders hier een eigen huis hebben zullen we er misschien wel vaker dan 1 keer per jaar naar toe gaan. Afgelopen zomer reden Mike en ik samen naar Spanje voor twee weken ontspanning. We hebben samen met mijn ouders en mijn zusje en haar vriend een heerlijke vakantie gehad. Goed gegeten, gedronken, gelachen, in de zon geleden, gevaren, gefietst en gewinkeld. Die twee weken in dat dorp zorgen er ieder jaar weer voor dat ik even tot rust kom, alles van thuis even vergeet en echt geniet van de zomer!

ParijsSchermafbeelding 2015-12-27 om 13.16.05Na twee weken Spanje besloten we om de vakantie af te sluiten met een bezoekje aan Parijs. We kwamen ’s avonds aan, parkeerden de auto bij het hotel en aten snel een goeie pizza in het restaurant. Daarna de stad in om de Eiffeltoren te zien glitteren en nog een cocktail te drinken! Om 12 uur was ik jarig, kreeg ik een dikke kus en liepen we eigenlijk al snel weer naar de metro. We waren kapot van de reis en de volgende dag ging we ook nog veel doen. Op mijn verjaardag ontbeten we uitgebreid, hebben we lekker rond gelopen door de stad en aten we natuurlijk een taartje bij Ladurée. Toen was de dag eigenlijk alweer voorbij en voordat we het wisten zaten we in de auto richting Nederland. En super afsluiting van de vakantie!

Het was niet veel maar wel bijzonder! Voor 2016 staat de eerste vakantie al gepland en ik kan bijna niet wachten! Verder heb ik nog niet veel plannen maar wel genoeg ander leuk nieuws.. I’ll keep you guys posted!